Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Geram : (11 January 2021 - 03:28 PM)

jak najszybciej

Pysiu94 : (09 January 2021 - 10:44 PM)

A jak odkryć magic city? ;p

Serafan : (06 January 2021 - 09:21 AM)

Dziękuję w imieniu wszystkich grających :lol:

Carnage : (06 January 2021 - 02:09 AM)

Podziwiam za granie na OTS z 10 online :P

Serafan : (05 January 2021 - 06:15 PM)

Musisz uzbierać 100 magic violet (z najazdu w magic City)i wymienic u npc :)

Pysiu94 : (05 January 2021 - 04:15 PM)

Jak zrobić dostęp do Arctic City?

Drutoxx : (27 December 2020 - 04:22 PM)

Fen a co Ty grasz tez na Funie ?

Drutoxx : (27 December 2020 - 03:35 PM)

Test

fenrir : (16 December 2020 - 04:41 PM)

a moze ktos z szanownych (XD) graczy tibijskich chce zamienic przedmioty tibijskie z servera unitedots.fun na unitedots.pl?

fenrir : (11 December 2020 - 03:25 PM)

BUY 10 HOLY SCARAB!!

fenrir : (11 December 2020 - 12:06 PM)

BUY 20 HOLY SCARAB!!

Don Pablo : (08 December 2020 - 11:24 AM)

fenrir, ilosc osob online mowi za siebie XD

Serafan : (08 December 2020 - 09:12 AM)

^_^

fenrir : (07 December 2020 - 12:39 AM)

aktywne granie, zapraszamy

fenrir : (07 December 2020 - 12:38 AM)

jaki zdechlak

Don Pablo : (06 December 2020 - 11:10 PM)

ZDECHLAK OTS

Don Pablo : (04 December 2020 - 10:43 AM)

KLONOWANKO PLEASE

Don Pablo : (04 December 2020 - 10:43 AM)

HALO SATIVKA

fenrir : (02 December 2020 - 02:48 PM)

BUY 150 HOLY SCARAB!!

Carnage : (01 December 2020 - 01:13 AM)

Aby zakończyć grę, należy 31 grudnia o 23:59 wypowiedzieć słowo "Jumanji"


Zdjęcie

Screeny by M. Rooney

mapping

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 I <3 Barcelona

I <3 Barcelona

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:12 PM

Witam, zgodnie z obietnicą załączam pare screenów.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jest pare niedociągnięć, ale jak bym troche dłużej posiedział to naprawde może wyjść coś fajnego ;>
Rasta

#2 I <3 Barcelona

I <3 Barcelona

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:13 PM

.
Rasta

#3 mastersek

mastersek

    Staly bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 839 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:21 PM

ten osatni ss mi znany cos
Jestem jedyny w tym wykonaniu
zajefajny w każdym zdaniu
~Mardi

#4 SK8 klean

SK8 klean

    SKATE MAFIA

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1103 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:30 PM

Fajne mapy ;)

KbviM6.png

 

 


#5 Nefrenowiec

Nefrenowiec

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 215 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:34 PM

Nawet fajnie jeśli to twoje.
Dołączona grafika

#6 I <3 Barcelona

I <3 Barcelona

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:54 PM

To jest cave z nowego expa w 100% sam robilem a chonsser zal ci policzki ściska. A mapek nie mogles widziec bo sam je robilem. I pomyśl po co bym to tutaj wstawial jakby nie byly moje ??
Rasta

#7 I <3 Barcelona

I <3 Barcelona

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:58 PM

zaraz moge wstawic cos kolejnego jak zrobie szybko
Rasta

#8 Guest_Souu_*

Guest_Souu_*
  • Goście

Napisano 21 April 2012 - 09:03 PM

Tyle że nie zyskałeś jeszcze tutaj miana Mappera.
Kiedy na nie zasłużysz ? Nie wiem..
Może to być dziś, jutro, a może wcale..


Na każdą z pozycji w administracji trzeba sobie zapracować.
Mało kto zaczyna swoje przygody od razu jako "ktoś".

Nie znasz chyba osoby, która samowolnie decyduje o tym, kim jest.
Szczególnie wtedy, kiedy jest się na ots'ie graczem.
Graczem tak najzwyklejszym, jak większość z nas.

Owszem, mapki złe nie są.
Nie znam się na tym i krytykować Cię nie będę.
Jeśli są Twoje, to gratuluję Ci pomysłu oraz znalezienia wolnego czasu na ich stworzenie.
Dodam tylko, że mógłbyś znaleźć sobie czas, który przeznaczysz na samą pracę...
Pracę, która pozwoliłaby Ci osiągnąć miano Mappera na naszych serwerach.

Tyle ode mnie :)

#9 Fenix

Fenix

    Staly bywalec

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 811 postów
  • Nick w grze:;c

Napisano 21 April 2012 - 09:07 PM

Mapki są fajne, pogadamy na priv.

#10 mastersek

mastersek

    Staly bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 839 postów

Napisano 21 April 2012 - 09:39 PM

Nie twoje !!, 1 SS i 4 NAPEWNO NIE TWOJE !..

Wiem o tym bo czytałem poradnik i te sme były :>

Porównaj 1 i 4 ss i 2 i 4 :> inna jakość

Nie twoje !!, 1 SS i 4 NAPEWNO NIE TWOJE !..

Wiem o tym bo czytałem poradnik i te sme były :>

Porównaj 1 i 4 ss i 2 i 4 :> inna jakość


tez tak mi sie wydaje po 2 juz to widzialem gdzies podobna mam na gotowcu ale pelno tu expow jest z gotowca;s np exp voldemortow mam go na jakiejs mapce z moon otsa chyba
Jestem jedyny w tym wykonaniu
zajefajny w każdym zdaniu
~Mardi

#11 I <3 Barcelona

I <3 Barcelona

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 21 April 2012 - 09:42 PM

Proszę o usunięcie tematu bo widzę że komuś tutaj żal dupęściska tyle odemnie.

Pozdro
Rasta





Also tagged with one or more of these keywords: mapping

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych