Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

http://www.forumots.pl/index.php?/topic/93828-nowy-ots-20182019-dyskusja/

Sativaa.. : (08 September 2019 - 02:10 PM)

info z gornej polki

Carnage : (25 August 2019 - 04:22 PM)

jesteśmy :)

Diabełekk : (18 August 2019 - 02:46 PM)

rób otsa

Carnage : (17 August 2019 - 05:56 PM)

:)

Sativaa.. : (17 July 2019 - 01:03 PM)

kiedys to byla pasja

Kviku : (13 July 2019 - 09:51 AM)

Pan Paweł i Pani Magda mają bardziej dochodowe zajęcie niż useless otsiki w useless gierce, Carnage pewnie też ; d

Kviku : (13 July 2019 - 09:50 AM)

No jasne, że nie :D

Devil Ed : (03 July 2019 - 05:47 PM)

Bedzie jakaś reaktywacja serwerów? :)

Sativaa.. : (30 June 2019 - 11:44 AM)

Pogralby

Ka Liboo : (28 June 2019 - 09:29 PM)

Carnage my chcieli tylko zeby sie cos dzialo

Carnage : (23 June 2019 - 08:16 PM)

i odpoczynek na 2 dni

Ka Liboo : (21 June 2019 - 09:05 PM)

[ciach]

Ka Liboo : (21 June 2019 - 09:04 PM)

[ciach]

Sativaa.. : (21 June 2019 - 08:50 PM)

[ciach]

Ka Liboo : (20 June 2019 - 10:25 AM)

[ciach]

Sativaa.. : (17 June 2019 - 10:27 PM)

[ciach]

Ka Liboo : (15 June 2019 - 07:30 PM)

[ciach]

Serafan : (15 June 2019 - 12:12 PM)

:lol: :lol:

Sativaa.. : (15 June 2019 - 11:39 AM)

Daj se siana, to tylko internet -_-

Serafan : (15 June 2019 - 09:34 AM)

Sativa ale bez wjazdów na rodziców proszę haha bo będzie blokada :P


Zdjęcie

Taki tam, Pan Detrox.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Saszanka

Saszanka

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Nick w grze:Xanterek

Napisano 09 May 2015 - 02:15 PM

Witam, więc na początek, expie sobie i expie... Podlatuje Detrox wbija pk, mysle sb, taki sam reb może dam rade... :D
Zabiłem go, za chwile zawolal kolege i juz dluzsza historia, zapytałem się czy poszedł sie mamie też poskarżyc bo padł i nagle BUM!
Popłakał się rzucając wyzwiskami i dziwnymi słowami : P
82420002903730170396.png

I może pytanko, co to kur*a, znaczy "j**any orshu"?! : p



#2 Guest_Wruumek_*

Guest_Wruumek_*
  • Goście

Napisano 09 May 2015 - 02:56 PM

No i o co Ci tutaj chodzi? bo nie rozumiem.



#3 Krzysieek

Krzysieek

    Mistrz Spamu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1332 postów
  • LocationBełchatów

Napisano 09 May 2015 - 03:04 PM

przeciętny gracz UnitedOTSa edycji v4 :>



#4 Guest_No Abla_*

Guest_No Abla_*
  • Goście

Napisano 09 May 2015 - 03:08 PM

Tutaj jest masa takich zakompleksionych dzieciaków....weź np Kataka, urbana itp...Po kilku wypowiedziach takich osób łatwo można stwierdzić jakie mają IQ ;) Nic na to nie poradzisz. tak już musi być.


Użytkownik No Abla edytował ten post 09 May 2015 - 03:09 PM


#5 Saszanka

Saszanka

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Nick w grze:Xanterek

Napisano 09 May 2015 - 03:54 PM

Na Alba, nie rozmawiam tu zbytnio, z ludzmi.:D Dlatego jestem zaskoczony, że tak można płakać. :D



#6 Dream Majster

Dream Majster

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 09 May 2015 - 04:10 PM

przeciez to ten spierdolony gimbus azzor, nie ma co sie dziwic



#7 Guest_Jagódka ;3_*

Guest_Jagódka ;3_*
  • Goście

Napisano 09 May 2015 - 04:16 PM

Hahaha.  :D



#8 ůrßÄŃ

ůrßÄŃ

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 86 postów
  • Nick w grze:ůrßÄŃ

Napisano 09 May 2015 - 07:18 PM

BUAHAUHAUHAUHAUHA TO JEST AZZOR BUAHAHUAHUAUHAUHA

 

JAKA BEKA CALY CZAS STRASZY TA VESTIA BUAHAUHAUH 

 

JAK JA DO DZIS PAMIETAM JAK NAS PROSIL O ITEMY BUAHAUHAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUA

 

BUYAHAHUAUHAHUAHUAHUAUHAHAHUAUHAUHAUHAUHAAUH

 

PS MA Z 15 LAT 



#9 Guest_Wasz PaN_*

Guest_Wasz PaN_*
  • Goście

Napisano 09 May 2015 - 08:46 PM

CENZURA SPRZEDAWCZYKÓW !


Użytkownik кαяσℓαנηα edytował ten post 10 May 2015 - 07:45 AM
@Karolajna, cenzura


#10 Calibra

Calibra

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 34 postów
  • LocationSorau | Lausitz
  • Nick w grze:Poważna Osobistość

Napisano 10 May 2015 - 02:01 AM

Hail LAST WIND ty już Detrox durniu powinieneś wiedzieć gdzie się nadajesz z tym gówno otsem. I zapraszasz na EVO a nagle rl mapę? Kolejny niezdecydowany oraz niedowartościowany grubasek w pinglach, za***any mułem bo akwarium czyścił ... Co za ludzie, chciałbym Cię nerdzie na rl mapie spotkać ale u siebie pod blokiem.


b04925191ee7.jpg


#11 Hinsu

Hinsu

    Mistrz Spamu

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1091 postów
  • Nick w grze:CM Hinsu

Napisano 10 May 2015 - 07:38 AM

Ten typ wymiata.... Ohohoho

PUSH+MW na bocie buahha dzieciak nie potrafi grac a na dodatek mysli ze bot za nas pusha i rzuca mw ... gratulacje. nie pozdrawiam

 

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!!

AZOR DO BUDY!!


.

#12 Guest_Banned -.-.-.-_*

Guest_Banned -.-.-.-_*
  • Goście

Napisano 10 May 2015 - 01:48 PM

Ja tylko po posta :D



#13 Saszanka

Saszanka

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Nick w grze:Xanterek

Napisano 11 May 2015 - 08:34 PM

Dalej nwm co znaczy "j**any orshu"!! :C






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych