Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

http://www.forumots.pl/index.php?/topic/93758-materiały-do-oficjalnego-zwiastunu-nowej-edycji/

GOD Carnage : (19 September 2017 - 11:37 PM)

Przepraszam, że od dłuższego czasu nic nie piszemy w changelogu, zajmujemy się teraz rzeczami, które rozkładamy na wiele dni, a mianowicie sprawy czarów, przedmiotów, rzeczami ogólnie przyjętych za części wpływające na balans profesji, niedługo wrócimy do zapisywania wprowadzanych przez Nas zmian :)

13 Konto Sat... : (19 September 2017 - 09:00 PM)

Zdaje mi sie ze v2 na v1 bylo podobne ale inne

*+-._.-+* Al... : (19 September 2017 - 08:04 PM)

sativa to depo z v1?

Kvikeloff : (19 September 2017 - 07:48 PM)

weźcie powrzucajcie na forum jakieś rapy, bo nie chce mi się szukać po tubach, najlepiej te najnowsze, z tego miesiące, polskie, albo czarne, plssssss

13 Konto Sat... : (19 September 2017 - 07:10 PM)

Dalbym mu nawet donejta ale nie ma jak XD

13 Konto Sat... : (19 September 2017 - 07:01 PM)

XDDDDDDD

*+-._.-+* Al... : (19 September 2017 - 06:43 PM)

xd

Frosto : (19 September 2017 - 06:41 PM)

13 Konto Sat... : (19 September 2017 - 06:07 PM)

Ma ktos CS ? Przyjme XD

Vixella : (19 September 2017 - 04:07 PM)

Ja też nie

Kvikeloff : (19 September 2017 - 03:08 PM)

nie znam człowieka

Vixella : (19 September 2017 - 03:04 PM)

Kvikoooov

Kvikeloff : (19 September 2017 - 02:40 PM)

SIEMA

GM Yoroi : (19 September 2017 - 11:05 AM)

United :P

Chaoska : (19 September 2017 - 09:55 AM)

Candy startuje?

Kvikeloff : (18 September 2017 - 07:35 PM)

dobra uciekam nieszczęsni tibijczycy czytać książkę i budować swóją intelektualną swiątynię, joł

Kvikeloff : (18 September 2017 - 07:31 PM)

refresh

Vixella : (18 September 2017 - 06:55 PM)

Oo masakra ;p

Kvikeloff : (18 September 2017 - 06:52 PM)

jaki kraj taka wenecja

Kvikeloff : (18 September 2017 - 06:52 PM)

https://www.facebook.com/ExpressElblag/photos/a.984699754887919.1073741828.983906791633882/1724553904235830/?type=3&theater


Zdjęcie

Tester Candyots.pl


  • Please log in to reply
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 mastersek

mastersek

    Mistrz Spamu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1143 postów

Napisano 16 March 2017 - 12:53 AM

Witam ja widziałem co tam GOT Carnage napisałale nie wiem jak napisać ten priv więc zdecydowałem się tu.

Nick: Mastersek

Czas: jestem nałogowym wali koniem i nie mam znajomych wiec kolo 10h dziennie 

Znajomość tibi: bardzo dobre, umiem ogarnąć tak mape by serwer wytrzymal te 2miesiace bo potem bd frekfencja jak na united to starczylo im by mniejsze miasto od thais heheszki.

 

Btw mam tylko pytanie do GOT Carnage ile dołożył do tego swietnego biznesu by dostac sie tak wysoko


Jestem jedyny w tym wykonaniu
zajefajny w każdym zdaniu
~Mardi

#2 GOD Carnage

GOD Carnage

    Administrator

  • Administrator
  • 931 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:GOD Carnage

Napisano 16 March 2017 - 01:50 AM

Testy są już otwarte (w sensie, że dostępne dla wszystkich), po prostu załóż konto i wejdź.

http://www.forumots....ots-zapraszamy/

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Nic nie dałem, po prostu chcemy stworzyć coś fajnego :)



#3 Vexis

Vexis

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zasłużony
  • PipPipPipPip
  • 144 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:GOD Vexis

Napisano 16 March 2017 - 01:54 AM

Carn sam nie stworzysz tego serwera? Nie zapominasz o nas? :)



#4 GOD Carnage

GOD Carnage

    Administrator

  • Administrator
  • 931 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:GOD Carnage

Napisano 16 March 2017 - 01:59 AM

Poprawione, przepraszam.

Zresztą wszystko co piszę, piszę w imieniu całej Administracji :)



#5 Vexis

Vexis

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zasłużony
  • PipPipPipPip
  • 144 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:GOD Vexis

Napisano 16 March 2017 - 01:59 AM

No i pięknie :)  (beka :D)



#6 Guest_Banned -.-.-.-_*

Guest_Banned -.-.-.-_*
  • Goście

Napisano 16 March 2017 - 06:54 AM

Yea nowy tester ^^

#7 GM Yoroi

GM Yoroi

    Zaawansowany Użytkownik

  • Moderator
  • 153 postów
  • Nick w grze:GM Yoroi

Napisano 16 March 2017 - 11:53 AM

@Sativaa

Co nie wystarczam ci?!!

#8 Armani&Dilvers

Armani&Dilvers

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 75 postów
  • LocationWłocławek
  • Nick w grze:Dilvers

Napisano 16 March 2017 - 01:35 PM

i będzie to samo co na każdych edycjach 1 gildia bd gnębić wszystkich i server padnie xDD Moc Energia Amfetamina :]

aa tak btw.. 

20 Mar 2015 - CandyOTS LOW EXP
J uż niedługo startujemy!
 
2015 roku to musimy się cofnąć w czasie :P

Użytkownik Armani&Dilvers edytował ten post 16 March 2017 - 01:44 PM


#9 Vexis

Vexis

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zasłużony
  • PipPipPipPip
  • 144 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:GOD Vexis

Napisano 16 March 2017 - 07:30 PM

Armani stronka jest stara, bedzie calkiem inny layout :) Nie masz sie o co martwic :)



#10 Demonique

Demonique

    Spamer

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 371 postów
  • Nick w grze:Demonique

Napisano 09 July 2017 - 10:31 AM

zamykam

 

+3 za nabijanie postów

 

@Karolajna


Użytkownik кαяσℓαנηα edytował ten post 10 July 2017 - 01:06 PM
+3 za nabijanie postów


#11 Kvikeloff

Kvikeloff

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 152 postów

Napisano 09 July 2017 - 12:06 PM

o, ja chce byc testererm na candy, posuwac te uni ; d


2e1sl6f.png


#12 Guest_#TeamSativaa_*

Guest_#TeamSativaa_*
  • Goście

Napisano 15 July 2017 - 04:05 AM

Pan up dobrze gada 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych