Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Ka Liboo : (20 May 2018 - 09:21 PM)

hhaha ;D okey i faint ;D

Famous Kvik : (20 May 2018 - 05:14 PM)

dzesika bejbi plis dont mejk mi kraj

Carnage : (19 May 2018 - 01:18 PM)

Cieszę się z Waszych sukcesów

Ka Liboo : (18 May 2018 - 07:46 PM)

ooo gratki ;D

Famous Kvik : (17 May 2018 - 07:17 PM)

No zdałem ustnego polaka na 80% znając jedynie 3 lektury oraz 3 filmy obejrzane w życiu

Ka Liboo : (17 May 2018 - 06:48 PM)

Kvik Jasniej ;p

Famous Kvik : (17 May 2018 - 06:01 PM)

polski na 80% znając 3 lektury i 3 filmy :l da się xd

Ka Liboo : (15 May 2018 - 09:46 PM)

i jazda panowie i panie ;D

Ka Liboo : (15 May 2018 - 09:31 PM)

Narazie pracaaa

Geram : (15 May 2018 - 07:16 PM)

odpalcie hellots
to dopiero byl ots

Sativaa.. : (13 May 2018 - 09:55 PM)

13 dni i ściągają mi to dziadostwo

Sativaa.. : (13 May 2018 - 09:55 PM)

Ale dopiero po 26 <_<

Sativaa.. : (13 May 2018 - 09:37 PM)

Ugoszczę z chęcią :)

Sativaa.. : (13 May 2018 - 09:35 PM)

Ja zapraszam do Nasielska na wycieczke jak cos ;D

Sativaa.. : (13 May 2018 - 09:34 PM)

Pa ra ra ra

Ka Liboo : (13 May 2018 - 03:01 PM)

tam sa najlepsze baseny podobno

Ka Liboo : (13 May 2018 - 03:01 PM)

do Wegier jade ale w Sierpniu pozwiedzac

Ka Liboo : (13 May 2018 - 02:58 PM)

samolotem nigdy nie latalem ;D

Carnage : (13 May 2018 - 02:55 PM)

juz lepiej w jakis samolot wsiadac XD

Carnage : (13 May 2018 - 02:55 PM)

no przez Slowacje ciezko XD najgorsza droga z tych wszystkich, do Budapesztu


Zdjęcie

Wiem ze .... ale za co ?


  • Please log in to reply
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaliboo

Kaliboo

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPipPip
  • 105 postów
  • Nick w grze:Już nie gram ;]

Napisano 01 August 2017 - 01:59 PM

Witam, dzisaj za nic od Vexisa dostalem bana rozumie ze sie ostatnio nie lubimy za to ze crashuje ots Ok dobra. Ale dzisaj kompletnie nic nie zrobilem a możliwość sa ogromne.  Ani nic takiego zlego nie pisalem, ani nie grozilem i nie obrazalem no kurde Panie rozumie nie lubiec gracza no ale... 5 min i ban ? Za nic chyba ze mam zabronione wchodzenie na ots.



#2 Carnage

Carnage

    Admin Emeryt

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 957 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 01 August 2017 - 02:13 PM

http://www.forumots....ważne-kryteria/

Masz 24 godziny na poprawę wniosku o Unbana.



#3 Kaliboo

Kaliboo

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPipPip
  • 105 postów
  • Nick w grze:Już nie gram ;]

Napisano 01 August 2017 - 04:41 PM

http://www.forumots....ważne-kryteria/

Masz 24 godziny na poprawę wniosku o Unbana.

no stary jak by nie ja to bys mial 2 powazne bledy na ots i by ots byl do teraz tak crashowany zebys nie wiedzial co robic i gdzie to szukac. A ze Vexis olal sprawe ktora mu z 3x powtarzalem to juz jego sprawa i jego blad. Jak bym tego nie powtarzal to teraz by byl server off lub byscie oddawali itemki gracza po przez crasha. Taka prawda. Wiec ja zadnych wnioskow nie bede pisal bo to nie jest urzad czy cos takiego. Jak tak traktujecie graczy i szanujecie pozdro. A po za tym na ots jest szereg bugow ktore buguja ots. Jak bym chcial bym kazdemu z graczu na osobno napisal to byscie mieli bagno Elo.



#4 Kaliboo

Kaliboo

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPipPip
  • 105 postów
  • Nick w grze:Już nie gram ;]

Napisano 01 August 2017 - 04:42 PM

Wiec prosze laskawie o un bana a jak nie to sam se go dam ! A jakim sposobem ? To juz moj interes :)



#5 Famous Kvik

Famous Kvik

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 187 postów

Napisano 01 August 2017 - 05:10 PM

Nie kumasz, że masz wejść w linka i się do wzoru dostosować? Taki pro elo kraszer, a ani napisać nic nie umie, ani zrozumieć. 


2e1sl6f.png


#6 GSpot

GSpot

    Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 23 postów
  • Nick w grze:GSpot

Napisano 01 August 2017 - 06:06 PM

a co to kobieta urzad ze ma jakis wniosek wypelniac ? haha administratorom sie pier**li w glowie od tej wladzy



#7 Carnage

Carnage

    Admin Emeryt

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 957 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 01 August 2017 - 06:14 PM

Tak trudno zrozumieć?

Macie obowiązek stosowania się do ustalonych reguł.

Nie ma spełnionych kryteriów, nie ma unbana.

 

Proste.



#8 Kaliboo

Kaliboo

    Zaawansowany Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPipPip
  • 105 postów
  • Nick w grze:Już nie gram ;]

Napisano 01 August 2017 - 06:42 PM

Tak trudno zrozumieć?

Macie obowiązek stosowania się do ustalonych reguł.

Nie ma spełnionych kryteriów, nie ma unbana.

 

Proste.

Proste to ok na pisze ten wniosek poprawie ale ty na pisz Mi wniosek o wskazanie bledow na ots Bo jak wejde to bigos bedzie z tego ots.



#9 Carnage

Carnage

    Admin Emeryt

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 957 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 01 August 2017 - 06:59 PM

Bigos z OTS?

Wniosek odrzucony. Nie ma unbana.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych