Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Placebo : (20 August 2017 - 05:06 PM)

er tu dostal tutora i teraz pisze cos po niemiecku na helpie xDD

Placebo : (20 August 2017 - 03:26 PM)

XZDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Placebo : (20 August 2017 - 01:23 PM)

ja do uniego bym poszedł

Diabełekk : (20 August 2017 - 01:20 PM)

jak Carnage na księdza idzie, będę do niego chodzić

Placebo : (20 August 2017 - 01:13 PM)

głupia zaczepka, nie reaguj

GOD Carnage : (20 August 2017 - 01:12 PM)

A dlaczego?

Placebo : (20 August 2017 - 12:47 PM)

szkoda chłopa

GOD Carnage : (20 August 2017 - 12:43 PM)

Jestem ministrantem od 13 lat :>

Haszysz : (20 August 2017 - 12:30 PM)

To niezły katolik się odpalił

GOD Carnage : (20 August 2017 - 12:21 PM)

Blokady zostaly zdjete do 55 reborna!

RedLine : (20 August 2017 - 12:18 PM)

no to czekamy na zdjecie blokad xD

GOD Carnage : (20 August 2017 - 12:15 PM)

Pospałem i wróciłem z kościoła :D

RedLine : (20 August 2017 - 12:08 PM)

niech wstaje xD musze nooby wyexpic xD

*+-._.-+* Al... : (20 August 2017 - 11:47 AM)

Carn to spioszek

RedLine : (20 August 2017 - 10:26 AM)

kiedy zdejma blokady ? xD

Marlboro Jar... : (20 August 2017 - 08:43 AM)

haszysz a meyv?xD

Frosto : (20 August 2017 - 08:27 AM)

Avis i jego morały dzikiej kozy

Marlboro Jar... : (20 August 2017 - 07:30 AM)

i co dalej nie zdjelista tych blokad do 55 co komenda nie zadzialala jak zwykle?

Geram : (20 August 2017 - 07:22 AM)

tu ktos jeszcze gra? xD

Sharpedov : (20 August 2017 - 07:17 AM)

a oni jeszcze tych blokad nie zdjeli? xd


Zdjęcie

Urlop GOD Carnage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOD Carnage

GOD Carnage

    Staly bywalec

  • Administrator
  • 908 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:GOD Carnage

Napisano 2 tygodni temu

Witam,

Chciałbym poinformować, iż w czwartek tj. 03-08-2017r. w godzinach porannych wyjeżdżam i będę niedostępny przez około tydzień.

Wszystkie sprawy w tym czasie proszę kierować do GOD Vexisa, gdyż nie planuję na wczasach zajmować się Unitedem, mimo, iż prawdopodobnie będę miał dostęp do internetu.

 

Na ten czas zmienię sobie grupę na Admin (Urlop) jako przypominajkę, że mnie nie ma.

 

Pozdrawiam.



#2 Sharpedov

Sharpedov

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 76 postów
  • Nick w grze:Kame Ha

Napisano 2 tygodni temu

O nieeeeeee :/



#3 *+-._.-+* Ales. *+-._.-+*

*+-._.-+* Ales. *+-._.-+*

    Mistrz Spamu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1649 postów

Napisano 2 tygodni temu

rip [*]


Dołączona grafika

#4 Jaraj Topy

Jaraj Topy

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 135 postów

Napisano 2 tygodni temu

[*]  Ale expy od 45 przydałoby sie poprawić ;c



#5 Sharpedov

Sharpedov

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 76 postów
  • Nick w grze:Kame Ha

Napisano 2 tygodni temu

dobre sa bocisz 3h-4h i masz



#6 Haszysz

Haszysz

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Nick w grze:Haszysz

Napisano 2 tygodni temu

Odpoczywaj, Błażejku! <3

#7 Quadron

Quadron

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 59 postów
  • Nick w grze:QUADRON

Napisano 2 tygodni temu

udanego urlopu :) odpoczywaj i nabierz sil bo trzeba ogarnąć ten bajzel :C



#8 Placebo

Placebo

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 139 postów

Napisano 2 tygodni temu

have fun


2e1sl6f.png


#9 RedLine

RedLine

    Spamer

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 378 postów

Napisano 2 tygodni temu

No i ch*j xD Teraz to już nic się nie załatwi xD 


Dołączona grafika

#10 🎃 ⓓⓘⓔⓖⓞ 🎃

🎃 ⓓⓘⓔⓖⓞ 🎃

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 138 postów

Napisano 2 tygodni temu

Miłego wypoczynku ;) Nie zdziw się jak będzie 30 osób online jak wrócisz :D 


g889.jpg

Jestem przed wami, dlatego tak palę se mosty ,Musisz być typie na maksa chu*owy
Jak tak bardzo obawiasz się samotności ;)

 

 

 

 

22:25 Szubi Dubi Da 2 [45]: bo jutro do gimby 1
22:25 Szubi Dubi Da 2 [45]: ide

#11 GOD Carnage

GOD Carnage

    Staly bywalec

  • Administrator
  • 908 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:GOD Carnage

Napisano Tydzień temu

Wróciłem, wracam do pracy :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych