Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

http://www.forumots.pl/index.php?/topic/93828-nowy-ots-20182019-dyskusja/

Geram : (10 December 2018 - 09:27 AM)

Może GameMaster na otwartym serwerze tibii candy?

sexmasterka : (06 December 2018 - 07:36 PM)

:lol: :lol:

sexmasterka : (06 December 2018 - 07:35 PM)

szukam pracy

Diabełekk : (06 December 2018 - 02:33 PM)

kto ma kodziki z lionow, chetnie przyjme

sexmasterka : (03 December 2018 - 08:28 PM)

skeleton.jpg still waiting

Sativaa.. : (03 December 2018 - 04:27 PM)

ja nadal czekam Xd

Geram : (02 December 2018 - 12:00 PM)

rl photo XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sativaa.. : (02 December 2018 - 11:22 AM)

no4

sexmasterka : (01 December 2018 - 05:23 PM)

Wolisz konsole od pc?

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:19 PM)

ponad 100 gierkow

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:18 PM)

ogolem to pozebede sie plejaka 4

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:18 PM)

chirlissssss

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:18 PM)

chilis wilkumen

sexmasterka : (01 December 2018 - 05:15 PM)

Niech se powoli działają, git jest

sexmasterka : (01 December 2018 - 05:14 PM)

He, jeszcze nie ma czego testować :D

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:10 PM)

A kiedy testy?

Carnage : (01 December 2018 - 02:49 PM)

Wystarczy, że płacę za VPS, forum narazie nie jest potrzebne

sexmasterka : (01 December 2018 - 11:05 AM)

dobra carnage, dawaj jakieś forum na mybb postaw i jakąś domenę wykup bo te forum to tragedia jakaś

sexmasterka : (01 December 2018 - 11:04 AM)

baawbs

Carnage : (30 November 2018 - 09:56 PM)

pinys


Zdjęcie

[Mapping SHOWOFF]!

Mapping

  • Please log in to reply
61 odpowiedzi w tym temacie

#1 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 11 November 2017 - 03:23 PM

Witam, tutaj będę zamieszczał moje prace mapperskie, które są wykonane od zera lub przerobione.
Chcialbym uzyskac tez waszą opinie w skali od 1 do 10 clear.png 
Pozdrawiam. 

Tutaj moje dwie z kilkunastu prac.

 

Te są robione od zera :)


SJyPN9z.png

 

 


DuTgJo4.jpg



Pozdrawiam clear.png


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#2 Geram

Geram

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • Nick w grze:Geram

Napisano 11 November 2017 - 03:36 PM

proszę o wrzucenie pozostałych prac



#3 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 11 November 2017 - 03:38 PM

Wrzucam tylko te co uważam że warto, po co mam dawac co chwile screena np. pierwsza czesc tunelu, druga itd? :P 

 

Będę dodawał na bieżąco :)


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#4 sexmasterka

sexmasterka

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 11 November 2017 - 04:14 PM

Ja tam będę zaglądał. Daj coś z podziemia następnym razem + klimaty svargrondowe (zima, śnieg etc). O ile masz :P.


2e1sl6f.png


#5 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 11 November 2017 - 04:37 PM

Moge cos w takim klimacie zrobić, jak zrobie to wrzuce :D


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#6 Hinsu

Hinsu

    Mistrz Spamu

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1091 postów
  • Nick w grze:CM Hinsu

Napisano 11 November 2017 - 04:45 PM

Nadal only copy and paste?


.

#7 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 11 November 2017 - 04:59 PM

Niee, tym razem wszystko robione moją dłonią :)

 

Od jakiegos czasu postanowilem sobie ze bede dalej konntynuowal zabawe z mapperstwem :)


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#8 13 Konto Sativaa

13 Konto Sativaa

    Doświadczony Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 50 postów
  • Nick w grze:Sativa?a

Napisano 11 November 2017 - 09:48 PM

I to takie pierdolenie
A idz pan w chuh
Bo jesli nie to ja nie rozumien na ch*j te tematy co Ty chcesz presje na Blazeju wywrEc? Zeby cie znowu przyjal? Zebys znowu zaczal opierdalac rzeczy za hajs? Podziekujemy chyba juz ti
Niech te edycja postoi imo z rok to bedzie dobrze i to bez kappy

Użytkownik 13 Konto Sativaa edytował ten post 11 November 2017 - 09:55 PM

6af894064e67.png

3f77b3aea3a8.png


#9 13 Konto Sativaa

13 Konto Sativaa

    Doświadczony Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 50 postów
  • Nick w grze:Sativa?a

Napisano 11 November 2017 - 09:51 PM

Bo ja nie ogarniam
Vexis w adm?

 

 

 

+2 za double post

@Karolajna


6af894064e67.png

3f77b3aea3a8.png


#10 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 11 November 2017 - 09:55 PM

Nie nie jestem w adm, po prostu robie mapy i to co zrobie ciekawego wrzuce :) 


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#11 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 12 November 2017 - 12:50 PM

Kontynuacja pracy poprzedniej :)

Tak zwany BOSS ROOM.

 

7hBf6F1.png

 

Zapraszam do oceniania :)


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#12 13 Konto Sativaa

13 Konto Sativaa

    Doświadczony Użytkownik

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 50 postów
  • Nick w grze:Sativa?a

Napisano 12 November 2017 - 01:08 PM

Symetria budynkow nie lezy w moim guscie ale najs

6af894064e67.png

3f77b3aea3a8.png


#13 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 12 November 2017 - 01:30 PM

Na prośbe gracza Kvikeloff:

 

Coś podobnego zrobiłem jak mówiłeś :)

 

2cZGqwA.png

 

Zapraszam do oceniania :)


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#14 sexmasterka

sexmasterka

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 12 November 2017 - 02:11 PM

Ta Svargrondowa w stylu barbarian campów, fajna


2e1sl6f.png


#15 Quadron

Quadron

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 76 postów
  • LocationMazowsze Sp.z.o
  • Nick w grze:QUADRON

Napisano 12 November 2017 - 03:10 PM

Ja bym poszukal itemek na tych mapkach XDD

#16 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 12 November 2017 - 04:16 PM

Następna mapa:

 

MOST:

 

tqWEpzd.png

 

 

Zapraszam do oceniania :)


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#17 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 12 November 2017 - 04:16 PM

Ja bym poszukal itemek na tych mapkach XDD

Powiem ci że nie ma :)


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#18 *+-._.-+* Ales. *+-._.-+*

*+-._.-+* Ales. *+-._.-+*

    Mistrz Spamu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1660 postów

Napisano 12 November 2017 - 04:20 PM

na jakiej tbii to robisz? bo niektore dojebane sa xD


Dołączona grafika

#19 lalalalal

lalalalal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 192 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:Nie gram

Napisano 12 November 2017 - 04:21 PM

A powiem ci ze zdziwisz sie bo 8.6 :) Pozdro ales :D

 

Ale robie mapy az do 10.10, więc jakby ktos chcial to chętnie zrobie :D


Kontakt do mnie:

Gadu Gadu (GG) : 59723601

 


#20 sexmasterka

sexmasterka

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 12 November 2017 - 04:44 PM

Ej bez beki, te fragmenty są kozackie. Pokaż jakieś pełną mapkę expowiska jeśli masz taką pod 8.6. Jakiś cave czy coś, nie wiem. Jak masz expo to wrzuć :v.


2e1sl6f.png






Also tagged with one or more of these keywords: Mapping

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych