Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

http://www.forumots.pl/index.php?/topic/93828-nowy-ots-20182019-dyskusja/

Sativaa.. : (21 February 2019 - 05:57 PM)

:ph34r:

Kviku : (20 February 2019 - 12:55 AM)

:/

Trexas : (19 February 2019 - 10:44 AM)

xD HAH ale z ciebie śmieszek kviku :D

Kviku : (18 February 2019 - 05:33 PM)

po**hub.com polecam 14 lutego dali pacca na 1 dzień

Trexas : (18 February 2019 - 01:30 PM)

Gracie na jakimś servie dobrym ?:D

Kviku : (17 February 2019 - 02:26 PM)

gg xDD

Max Evoluszynn : (16 February 2019 - 11:56 AM)

Diabełek w ch*ja poleciałeś... nie było polany ;c

Sativaa.. : (15 February 2019 - 09:21 PM)

wyjebalo mi kontakty z gg wtf xd

Sativaa.. : (15 February 2019 - 06:13 PM)

Carnage znow odchodzi z adm

Kviku : (15 February 2019 - 12:37 AM)

ale domki wyczyscilo w calej enigmie

Kviku : (15 February 2019 - 12:37 AM)

nie bylo polany jak cos

Diabełekk : (14 February 2019 - 08:37 PM)

wbijaj polana będzie

Diabełekk : (14 February 2019 - 08:37 PM)

0 21

Max Evoluszynn : (14 February 2019 - 08:16 PM)

halo ?

Max Evoluszynn : (14 February 2019 - 08:14 PM)

O której dziś event z okazji walentynek ? halo ?

Serafan : (13 February 2019 - 08:39 PM)

szkoda czasu na to hahah już lepsza jest gra w pasjansa niż tam :P

Sativaa.. : (13 February 2019 - 06:56 PM)

Gra ktos na Baxpi? warto wbic?

Trexas : (12 February 2019 - 11:13 AM)

naajak :D

TheCrystal : (11 February 2019 - 09:26 PM)

Witam graczy jakiś ots cos polecacie?

Kviku : (09 February 2019 - 07:53 PM)

kończymy studia w tym samym czasie :X


Zdjęcie

Wiosna 2018


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drums

Drums

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
  • LocationPolska
  • Nick w grze:Drums

Napisano 22 February 2018 - 10:57 AM

Może by tak United lub Candy na wiosenke?

Gdzie są gody?



#2 Geram

Geram

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • Nick w grze:Geram

Napisano 22 February 2018 - 12:42 PM

na wakacjach



#3 Sativaa..

Sativaa..

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 55 postów
  • Nick w grze:HSK AKEB

Napisano 22 February 2018 - 06:33 PM

Candy jest ro***ane ;x jeszcze jak bylem w adm to je zmieniali pod wersje level hard lvl, no ale pojawil sie Vexis i zaczeli nad untied pracowac wiec candy watpie ze wystartuje bo tam jest pustka wszystko od 0 robili ;p

wiec bardziej united ;x dopracowac i go go

a no i dodam ze ch*jowo ze sie pojawil Vexis bo nowa wizja candy byla za***ista no ale cuz

 

 

@Yoroi

+2


Użytkownik GOD Yoroi edytował ten post 22 February 2018 - 08:13 PM

ff21e9724a16.jpg


#4 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 24 February 2018 - 06:32 PM

Nie będzie nowego United póki nie zmieni się podejście właściciela do współpracy z nami.



#5 Quadron

Quadron

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 76 postów
  • LocationMazowsze Sp.z.o
  • Nick w grze:QUADRON

Napisano 24 February 2018 - 07:11 PM

Paweł na pewno ma kopię starego candy, ew niech united startuje i to jak najszybciej :D



#6 Sativaa..

Sativaa..

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 55 postów
  • Nick w grze:HSK AKEB

Napisano 25 February 2018 - 09:51 AM

Nie będzie nowego United póki nie zmieni się podejście właściciela do współpracy z nami

Paradoks 


ff21e9724a16.jpg


#7 Drums

Drums

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
  • LocationPolska
  • Nick w grze:Drums

Napisano 25 February 2018 - 11:33 AM

Stawiac stare Candy i ch*j xd






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych