Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

http://www.forumots.pl/index.php?/topic/93828-nowy-ots-20182019-dyskusja/

Sativaa.. : (16 December 2018 - 10:35 AM)

a ty jak se radzisz

Sativaa.. : (16 December 2018 - 10:35 AM)

splacam kredyt

Sativaa.. : (16 December 2018 - 10:32 AM)

ulepimy balwana

Geram : (15 December 2018 - 04:27 PM)

moze na swieta bedzie start

Sativaa.. : (15 December 2018 - 02:43 PM)

pawel ci da za trupa

Geram : (10 December 2018 - 09:27 AM)

Może GameMaster na otwartym serwerze tibii candy?

sexmasterka : (06 December 2018 - 07:36 PM)

:lol: :lol:

sexmasterka : (06 December 2018 - 07:35 PM)

szukam pracy

Diabełekk : (06 December 2018 - 02:33 PM)

kto ma kodziki z lionow, chetnie przyjme

sexmasterka : (03 December 2018 - 08:28 PM)

skeleton.jpg still waiting

Sativaa.. : (03 December 2018 - 04:27 PM)

ja nadal czekam Xd

Geram : (02 December 2018 - 12:00 PM)

rl photo XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sativaa.. : (02 December 2018 - 11:22 AM)

no4

sexmasterka : (01 December 2018 - 05:23 PM)

Wolisz konsole od pc?

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:19 PM)

ponad 100 gierkow

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:18 PM)

ogolem to pozebede sie plejaka 4

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:18 PM)

chirlissssss

Sativaa.. : (01 December 2018 - 05:18 PM)

chilis wilkumen

sexmasterka : (01 December 2018 - 05:15 PM)

Niech se powoli działają, git jest

sexmasterka : (01 December 2018 - 05:14 PM)

He, jeszcze nie ma czego testować :D


Zdjęcie

Nowy OTS 2018/2019 - dyskusja


  • Please log in to reply
94 odpowiedzi w tym temacie

#1 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 17 July 2018 - 06:17 PM

Cześć :)

 

Rozpoczęliśmy prace nad całkiem nowym OTS, na obecnym etapie nie chcemy zdradzać żadnych szczegółów.

Postanowiliśmy się całkowicie odłączyć od tej serwerowni, przejść na swoje, lecz nie zamierzamy wykorzystywać plików serwera UnitedOT, nawet już ich nie posiadamy po takim czasie.

 

Nie chcemy też robić kopii Vestii, Hexany, United, Candy czy kolejnego serwera z mapą Real Tibii, składamy serwer od nowa, w trakcie trwania prac wpadamy na nowe pomysły i jeśli uznamy, że będą one dobre dla naszego serwera, zrealizujemy je.

 

Chcemy umożliwić Wam w jakiś sposób wpłynąć na to, jak będzie wyglądał nasz serwer. Czy brakuje Wam czegoś na obecnie istniejących serwerach? Czy tęsknicie za czymś z United lub Candy, bez czego nie wyobrażacie sobie żadnego serwera?

A może macie jakiś własny oryginalny pomysł, lecz brak Wam osoby, która go zrealizuje?

Swój pomysł na serwer już oczywiście mamy, lecz z chęcią poznamy Wasze oczekiwania.

 

Serwer już stoi na VPS w Warszawie, który w zupełności starczy do prowadzenia prac nad serwerem i przyjęcia małej grupki testerów.

 

Testerów? O tym innym razem :)

 

 

Zapraszam serdecznie do dyskusji, odmieńmy przyszłość świata prywatnych serwerów Tibii :)



#2 Diabełekk

Diabełekk

    Pro Spamer

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 511 postów
  • LocationWarszawa

Napisano 17 July 2018 - 06:27 PM

Only taki serwer jak United i candy pozdro

 

//Carnage

Część rzeczy jak na przykład system rebornów będzie u nas, lecz nie spodziewaj się plagiatu.



#3 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 17 July 2018 - 06:48 PM

Only taki serwer jak United i candy pozdro

 

No dobrze, więc możesz Nam opisać co Tobie się w Candy i United podobało?

Może wspomnienia z przeszłości przemawiają za tym, by powstał serwer podobny do nich?

Niestety nie chcemy być plagiatorami :)



#4 Serafan

Serafan

    Zaawansowany Użytkownik

  • Moderator
  • 156 postów
  • LocationPoland
  • Nick w grze:Nie Gram *,...,*

Napisano 17 July 2018 - 07:20 PM

Reborny to było coś co najbardziej człowiek zapamiętał i chciałby do tego wrócić bez rebów to będzie kolejny nudny serwer jakich i tak jest dużo. Bo nie ma chyba takich serwerów  z reborn systemem jaki był na Uni/Candy  ^_^

 

//Carnage

Już zaimplementowaliśmy system rebornów :)



#5 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 17 July 2018 - 07:49 PM

Nie jesteśmy przekonani do Systemu Rebornów, widzimy w tym dużo więcej problemów niż korzyści.

Możecie nam wymienić jego zalety? :) Waszymi oczyma.

 

Już jesteśmy przekonani i już mamy zrobiony :)



#6 Quadron

Quadron

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 76 postów
  • LocationMazowsze Sp.z.o
  • Nick w grze:QUADRON

Napisano 18 July 2018 - 06:01 AM

A co za problem zrobić system rebornow na niskich lvlach chcecie low lvle to zrobta reb co np 400lvl gdzie indziej tego nie było to już jest plus i łatwiej będzie wam zrobić balans itp bo mniejsze przeliczniki zresztą wiecie o co biega

 

//Carnage

Mniej więcej tak mamy to zrobione, nie będzie poziomów xxxxxx



#7 GOD Yoroi

GOD Yoroi

    Zaawansowany Użytkownik

  • Administrator
  • 174 postów
  • Nick w grze:GOD Yoroi

Napisano 18 July 2018 - 07:38 AM

Jakbyśmy robili reborny to właśnie w ten sposób ale stworzenie tego systemu nie jest tak łatwe jak się wydaje i nie jesteśmy przekonani co do niego aktualnie przynajmniej nie do końca przekonani.

 

//Carnage

Już się przekonaliśmy i już zrobiliśmy



#8 Sativaa..

Sativaa..

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 52 postów
  • Nick w grze:HSK AKEB

Napisano 18 July 2018 - 07:36 PM

Ja to bym chciał kurla stara Alverie <3 nie jakoś tam alvorie tylko stara Alverie, pamiętam jak z synem Mista tam się pykało ;X
OTS stal w ch*j długo i nie padł z powodu typowego upadku tylko GOD'KE do wiezienia wjebali XD 
To był piękny hard evo na reby <3 Rebik wpadał przy 717k, a żeby wbić te 717k to panie :> przez ten czas co stal otsik typek wbil 2 reborniki co było w ch*j ciężkie xD bo to były czasy ze nie poexpiles sobie tak o tylko na expie latały ekipy i ciągle się ktoś napierdalał dla tego otsik stal długo ;X wszystko było tak idealnie dopracowane ze normalnie nie było się do czego przyjebać ;)
I ta exipola na 290k na tych gargulcach <3
I ośmieliłbym się stwierdzić ze Frosto noob zajebał mi nick XD bo pamiętam do dziś jak sobie stałem w domku właśnie na ED'ku o nicku Frosto strojąc domek i kładłem wtedy odpowiednik na United Epic ringa i dostałem reloga i hack na konto jo XD 
Takiego OTS'a właśnie bym chciał zobaczyć z powrotem... 
Starając się wypowiedzieć czemu reby? Nie liczcie ze stali gracze United/Candy będą glosować za innym typem OTS'a, mimo tej dobrej i zlej administracji szlo tu przeżyć naprawdę kozackie wspomnienia, nie wiem jak to ująć ale no normalnie pokochało się te otsy i te reborny o xD Praktycznie każdy jest przyzwyczajony do tych rebornow i tego już nic nie zmieni ;X ktoś tam wyżej pisał ze nie ma już i dawno nie było otsow podobnych do United tzn systemu rebornow, owa baxpia jest gownem ale graja bo po prostu lubia system rebornow a do okola same otsy lvlowe typu vestyjka itd, imo. Uni spierdolił kawal roboty za co niech go ukrzyżują kappa.
Ale z 2 strony wam powiem ze tez by to mogło nie wypalić bo moze i starzy gracze by wbili ale dotrzeć do nich z reklama było by ciężko duzo osób ma już tam po xxxx lat więcej, nie graja w komputer polowa nawet zapomniała o istnieniu Tibi a wiadomo ze już od v4 zaczęło wbijać mniej osób niż na poprzednich edycjach ;) To zostaje na oko tam z 300 typa, na pewno znaczna cześć sobie pomyśli ze skoro coś na podobe Uniteda to i pewno postoi tyle co United :< to już macie odpowiedz czy wbija ;C to nie jest takie proste jak mysliscie xD Ciężko mi przełknąć OTS'y bez rebornow ale cuz moze warto spróbować stworzyć coś nowego? Cos co będzie przyszłościowo czymś naprawdę dobrym? Moze za kilka lat to będzie legenda tibi 8.6? 
Tyle ode mnie :)

ff21e9724a16.jpg


#9 Geram

Geram

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • Nick w grze:Geram

Napisano 19 July 2018 - 08:52 AM

reborny z losowym czasem z przedziału 



#10 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 19 July 2018 - 04:56 PM

Zacząłem implementować system rebornów w plikach źródłowych silnika :)

Lecz mamy trochę inne plany na te reborny.



#11 Koneser

Koneser

    Pro Spamer

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 528 postów
  • LocationSKC RwK
  • Nick w grze:123

Napisano 20 July 2018 - 10:39 AM

"reborny z losowym czasem z przedziału" - tylko nie to, blokady czasowe między rebami to nieporozumienie które owocuje brakiem rywalizacji o topkę lub chociażby możliwości dogonienia kogokolwiek. Skoro macie wprowadzać reby to zróbcie to na zasadzie tego co napisał Sativa pare postów wyżej. Kto zainwestuje więcej czasu ten powinien mieć lepszy lvl/reby, a nie jak na uni - ten kto pierwszy wbił reba na starcie edycji. prowadził topke do jej końca. 

 

@edit a losowość czasu między rebami to głupota na zupełnie innym poziomie, może od razu trzeba dać ludziom określone levele, bez możliwości rywalizacji, bo po ch*j skoro i tak wszystko (w tym wypadku) jest kwestią szczęścia ?


Użytkownik Koneser edytował ten post 20 July 2018 - 10:47 AM


#12 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 20 July 2018 - 11:25 AM

"reborny z losowym czasem z przedziału" - tylko nie to, blokady czasowe między rebami to nieporozumienie które owocuje brakiem rywalizacji o topkę lub chociażby możliwości dogonienia kogokolwiek. Skoro macie wprowadzać reby to zróbcie to na zasadzie tego co napisał Sativa pare postów wyżej. Kto zainwestuje więcej czasu ten powinien mieć lepszy lvl/reby, a nie jak na uni - ten kto pierwszy wbił reba na starcie edycji. prowadził topke do jej końca. 

 

@edit a losowość czasu między rebami to głupota na zupełnie innym poziomie, może od razu trzeba dać ludziom określone levele, bez możliwości rywalizacji, bo po ch*j skoro i tak wszystko (w tym wypadku) jest kwestią szczęścia ?

Zgadzam się z tym w 100%

My jako GODowie otrzymywaliśmy masę zażaleń odnośnie blokad i wiemy, jakie to było gówno na UnitedOTS.

To dobre dla leniwych ludzi, którzy tylko liczą na algorytm i szczęście, że uda im się znaleźć w topce i utrzymać nic nie robiąc.

Jeszcze tylko exp item dający 300k czy 600k i już nie trzeba wychodzić z depota. NO RAJ!

 

Jestem już w trakcie implementacji reborn systemu na własnym OTS i tak jak pisałem, będzie on wyglądał inaczej.



#13 sexmasterka

sexmasterka

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 20 July 2018 - 01:21 PM

1. To może system rebornów, które działałyby na zasadzie levela? 

Dajmy na to reset levela na 500k.

Wbijasz 500k > osiągasz 1 reb > wbijasz kolejne 500k > osiągasz 2 reb > wbijasz kolejne 500k > osiągasz 3 reb.

 

Zrozumcie, że to system rebornów czynił ten ots fajnym, a system blokad to psuł.

Jak chcesz mieć topke, to masz grać i już, na realu i innych otsach topki nie mają ludzie, co siedzą po 2h dziennie na serwie. 

 

 

2. A jeśli komuś nie pasowałaby opcja ciągłego expienia i dążenia do większego reba, to zawsze jest opcja MAX REBA, który byłby znoszony załóżmy co tydzień automatycznie lub ręcznie przez administracje. Wbijamy 1000 reb i nie można wbijać dalej. 150 graczy osiąga 1000 reb --> administracja znosi blokadę do 1500 reba. I znów wyścig po 1500, kto 1 ten lepszy. 

 

^ Ta opcja dla tych, którzy nie mają zbytnio czasu na otsa, a mogą osiągnąć topkę wbijając te 500 rebów jako pierwsi.

 

Tylko luźne propozycje, tylko czasem znowu się nie dopatrzcie ataku w waszą stronę i nie kasujcie, propozycje nie są tylko dla was, ale też dla graczy xD. elo


2e1sl6f.png


#14 Geram

Geram

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 100 postów
  • Nick w grze:Geram

Napisano 20 July 2018 - 06:52 PM

w sumie podpisuje sie pod punktem drugim



#15 Carnage

Carnage

    Admin

  • Administrator
  • 979 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Brak

Napisano 21 July 2018 - 02:26 AM

Reborn System zaimplementowany!

 

Składa się z:

- widoczna ilość rebornów w "look" postaci "You see XYZ (Reborn X, Level Y)"

- w oknie "Skills" zamiast Leveli są reborny a zamiast Experience są poziomy

- wartość hp i many są wyświetlane procentowo (0-100%)

- wszystkie ograniczenia poziomowe (np. kupno domku od poziomu, założenie gildii od poziomu) są zniesione po zdobyciu pierwszego reborna, czyli jeśli jest PvP od 200 poziomu, to gdy wbijesz 1 reborn możesz się już bić od 8 poziomu

- itemy, runy, czary mogą być od reborna (tak jak na United)

- wartość ataku z broni i czarów zależy też od reborna

- każda postać zaczyna od 0 reborna (nie od 1 jak na United) - no bo jak można być już raz odrodzonym na początku gry? XD

 

Nie licząc poziomu na reborna, blokad rebornowych, czy czegoś Wam brakuje?



#16 Ka Liboo

Ka Liboo

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Nick w grze:Kalibooo

Napisano 21 July 2018 - 04:44 AM

Reby od 300-400k i niższy exp stage np taki jak na starej tiberii gdy wbijało sie 200k w prawie 2 miesiące i już blokad nie trzeba bo wbicie takiego reborna by trochę czasu pochłonęło "nie było by ala Baxpia gdzie reborn to nic" + troche z RPG tzn Misje itp tylko nie takie beznadziejne uzbieraj to przynieś to. Takie misje przez które odkrywa się nowe expy + questy w terenie a nie ze sie wchodzi z quest roomu. I trochę roboty co prawda jest z rebami Komplikacja Source itp. Działaj !

 

No i słowność Administracji to jest najważniejsze


Użytkownik Ka Liboo edytował ten post 21 July 2018 - 04:47 AM


#17 sexmasterka

sexmasterka

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 21 July 2018 - 11:50 AM

To ja sobie pozwolę na spis systemów, które podobały mi się na Unitedzie/Candy.

 

System tasków. I tu nie polecam NPC, tylko dajmy na to komendę !taski (pokazywałaby listę mobów, ilość ich zabicia oraz nagrodę za task) oraz komendy typu !task nazwa_potwora. Na Unitedzie już wymiotowałem tym, że NPCków na mapie było więcej niż graczy, NPC były od wszystkiego ;x. Taski byłyby jednorazowe, ale wymagałyby zabicia dużej ilości mobów.

 

Daily taski. No tutaj to już chyba npc jest konieczny, nie słyszałem jeszcze o daily taskach bez NPC. NPC zależnie od reborna gracza wybiera mu taska, który musi zreportować do 00:00. Nagrodą byłby jakiś worek lub box, z którego można coś tam otrzymać, raz lepszego, raz gorszego + trochę expa pewnie ; d.

 

System outfitów. Nie róbcie NPCka w stylu "Hi > first addons > yes / Hi > second addons > yes". Mi się cholernie podobało, że o addon itemy trzeba było trochę powalczyć i poświęcić temu trochę czasu, spoko opcja. Jedyne co mi się w tym systemie nie podobało, to premium punkty na outfit, głupota.

 

System achievmentów. Tutaj już można polecieć z reala śmiało. Achievmenty typu "Wykonanie x razy daily taska", "Ulepszenie broni na maxa (przyjmując, że będzie system ulepszania broni, upki najlepiej schodziły z shopa Uniteda, ale o tym zaraz)

 

Upgrade broni. No proste, tu nie trzeba wyjaśniać, copy -> paste z uniteda i elegancja.

 

Fast attack. Nie trzeba tłumaczyć, bicie co 2s jak na realu jest nudne, a jak strzelasz 2 pociskami na sekundę to już coś się dzieje.

 

Zróbcie Vipa, gdzie byłyby dodatkowe expowiska (nie koniecznie lepsze, po prostu dodatkowe). Vip można zrobić na czas x miesięcy, aby serwer z czegoś się utrzymywał.

 

Na stronie super byłoby ujrzeć rankingi typu "Top Achievments" / "Top QuestMaker" / "Top OutfitMaker" etc. Widziałem na paru stronach, nie mam pojęcia jak się to robi, ale skoro ktoś ma to znaczy, że jest to wykonalne :D

 

Graczy na 100% zachęciłyby eventy tematyczne, to działa zawsze. Kompletnie przykładowa propozycja. Był mundial więc na czas mundialu można byłoby wprowadzić drop z mobów jakichś itemków stackowalnych, które wymieniałoby się u NPC na jakieś boxy, które można byłoby otwierać czy coś, to zawsze działa i przyciąga graczy.

 

Zrobienie ciekawego ekwipunku. Nie żaden aol, tylko blessy kupywane komendą !bless, a w miejsce w slot amuletów można byłoby powsadzać amulety z odpornościami czy coś, ten aol był bezsensowny.

 

I tak jak napisał Kaliboo, słowność administracji i pokazywanie graczom, że tego serwera nie ma się w d*pie. Wtedy będą zostawać ;).


2e1sl6f.png


#18 GOD Yoroi

GOD Yoroi

    Zaawansowany Użytkownik

  • Administrator
  • 174 postów
  • Nick w grze:GOD Yoroi

Napisano 21 July 2018 - 12:37 PM

Reborny na 100% nie będą od XXXK lvl tylko od jakiś niskich przedziałów lvl coś w stylu 500/5000 nie więcej. Z blokad czasowych raczej także rezygnujemy stawiamy jednak na rywalizacje o topke.

 

Co do questów będą zróżnicowane (nie to co było na united biegnij, SPAM UE, odbierz nagrodę!!) pojawią się questy RPG'owe, jak i poste klasyki. Możecie być pewnie że przyłożymy się do nich aby nie robiło się ich 5 min albo 3h spam ue i tyle. Będą także questy wymagające czego tu zdecydowanie brakowało.

 

Co do reszty rzeczy myślę że wiele z tych funkcji pojawi się u nas. Pobudzanie rywalizacji pomiędzy graczami czemu nie :)

 

Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły lub też i zastrzeżenia to śmiało piszcie. :D



#19 Sativaa..

Sativaa..

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 52 postów
  • Nick w grze:HSK AKEB

Napisano 21 July 2018 - 08:06 PM

Kviku dobrze gada ;X z Addonami na uni do pewnego momentu było spoko ;P potem Vexis spierdolil alee nie chce mi się o tym rozpisywać w sumie 

Duzo taskow jak i odznak, te rankingi na stronie jak najbardziej 

Jakies nowe zabawy rozkminic ;D Zabawa w krzesełka była fajna :P

Chciałbym wrócić do czasów gdy za United Dolla mogłeś praktycznie wszystko kupić imo najlepszy rare itemek przez pewien okres <3 wprowadzić coś na podobe ;D

Ciekawy był ten ranking top 3 taskow questow itd co po miesiącu od startu ludzie z owego rankingu dostali tam jakieś nagrody 


ff21e9724a16.jpg


#20 War Zone

War Zone

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 238 postów
  • LocationBydgoszcz

Napisano 21 July 2018 - 09:03 PM

Kiedyś widziałem ciekawy system rebornów na jednej edycji otsmaterii. Na 500 lvlu można było bodajże zrobić reborna który dawał tylko trochę hp/many gdzie przykładowo exp stage od 400+ wynosi x2 więc po serverze nie biegali gracze z 20 rebornami. Dalej w pvp liczyły się głównie lvle i skille więc nie każdy decydował się żeby tego reborna zrobić. Ujęło mnie to, że system rebornów zawsze jest kojarzony z serverami typu ue spam i zabijaniem innych na "hita". Jednak tam był balans jak na real tibii i normalne wojny gildii.


Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych