Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Knight Wruum : (02 June 2020 - 09:15 AM)

Ewentualnie MS ; >

Knight Wruum : (02 June 2020 - 09:06 AM)

Kupię 36/37 ED

Szyns : (02 June 2020 - 09:03 AM)

:D

Moretol : (02 June 2020 - 08:07 AM)

Szyns !!

Szyns : (02 June 2020 - 05:13 AM)

Pyka ktos w gta na xboxie?

Twojastara : (01 June 2020 - 12:02 AM)

dam god statue 1z3 za upke 13 pw w grze twojastara

Quadron : (31 May 2020 - 11:25 PM)

kobieta. czemu uni nie moze odpalic Candy?? napewno na tym nie straci ^^

Sativaa.. : (31 May 2020 - 03:14 PM)

tysiace? miliony xd

Sativaa.. : (31 May 2020 - 03:14 PM)

no vexis mi tak pisal xD

Kviku : (31 May 2020 - 03:10 PM)

> W obrocie na serwie krąży tysiące naklonowanych punktów > "Nie chcemy psuć gospodarki serwera" XDD

Sativaa.. : (30 May 2020 - 08:49 PM)

moretol tibijka

Vraft : (30 May 2020 - 07:38 PM)

Na ch*j bawicie się tymi tm, dało mi 9h wiecej do czekania

Sativaa.. : (30 May 2020 - 10:56 AM)

a i candy bardziej stabilniejszy byl i nie mialo go tyle osob w rekach co united xd

Krystian : (30 May 2020 - 08:48 AM)

Bez kitu Quadron haha

Quadron : (30 May 2020 - 07:17 AM)

mogli by Candy postawic tam lepiej sie gra xd

CM Michal : (30 May 2020 - 12:54 AM)

Sativka bedzie ok

Sativaa.. : (30 May 2020 - 12:18 AM)

Powinni zrobić coś w stylu starej polanki. Masa moobow, ludzie rozbiegali się po mapie i każdy zgarnął coś dla siebie.. Zaraz vexis napisze ze nie będzie psul gospodarki serwera, chłopie a jaka tu masz gospodarkę? Równie dobrze można zmniejszyć tego lota i zrespic tych moobow po konkrecie i niech sobie każdy coś tam bije a nie pomaga topce zabić bossa

Krzysieek : (29 May 2020 - 11:12 PM)

i ten jeden słaby event to jest ta cała rozrywka, którą oferuje ots ?

Werni : (29 May 2020 - 10:28 PM)

Ktokolwiek z administracji ma zamiar odpowiadać w tematach użytkowników ? Czy to forum to pozerka

Krystian : (29 May 2020 - 09:11 PM)

Może i masz racje ale nie oszukujmy się jak to wygląda


Zdjęcie

Sativa gdy ktos mu siedzi w domku ;D


  • Please log in to reply
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ka Liboo

Ka Liboo

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Nick w grze:Kalibooo

Napisano 12 January 2019 - 10:30 AM

Gdy ktos jest u ciebie na tibijskim podwórku a tu właścicielem jest pan Sativa ;D

Sorry ale musiałem ;D

 

 


Użytkownik Ka Liboo edytował ten post 12 January 2019 - 10:31 AM


#2 Kviku

Kviku

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 203 postów

Napisano 12 January 2019 - 08:45 PM

fajnie macie na chacie



#3 Ka Liboo

Ka Liboo

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Nick w grze:Kalibooo

Napisano 19 January 2019 - 10:43 AM

fajnie macie na chacie

jak sie bawic to sie bawic drzwi wy***ac okno wstawic ;D



#4 Sativaa..

Sativaa..

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
  • LocationNSK!
  • Nick w grze:HSK AKEB

Napisano 19 January 2019 - 01:08 PM

we pakuj piornik dziadu


ff21e9724a16.jpg


#5 Carnage

Carnage

    Staly bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 917 postów
  • LocationBielsko-Biała
  • Nick w grze:Carnage

Napisano 26 April 2020 - 01:48 PM

:)



#6 Sativaa..

Sativaa..

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
  • LocationNSK!
  • Nick w grze:HSK AKEB

Napisano 4 tygodni temu

@up nabijanie postow +3 do warna :)


ff21e9724a16.jpg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych