Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Hey Hi Hello : (07 July 2020 - 09:04 PM)

ch*ja

Geram : (07 July 2020 - 09:01 PM)

naprawia

Hey Hi Hello : (07 July 2020 - 08:59 PM)

ale ten ots to smiech kobieta 100 lvli za potworka ale nie da sie stawic bota bo zabijaja na hita pod PZTEM kobieta

indica : (02 July 2020 - 07:40 PM)

nie ty kalibo

TeHaCe : (01 July 2020 - 04:26 PM)

Pyka ktos w plemiona ?

Geram : (30 June 2020 - 12:45 PM)

Kaliboo powerlifting

indica : (30 June 2020 - 07:40 AM)

kali jest dobrym chłopakiem

Moretol : (28 June 2020 - 03:15 PM)

mow kali xd

Ka Liboo : (28 June 2020 - 11:56 AM)

a chlopie patalogia;D

Moretol : (28 June 2020 - 09:26 AM)

a to co sie dzialo ?xd

Ka Liboo : (28 June 2020 - 09:25 AM)

widząc wczorajsza spinę miedzy graczami i administracja dla mnie koniec ;D

Bayleef : (28 June 2020 - 09:18 AM)

Coś wiadomo o ots czy już koniec?

Moretol : (28 June 2020 - 06:55 AM)

server off?

кαяσℓαנηα : (27 June 2020 - 10:47 PM)

Hey Hi hello, odpocznij na 7 dni.

Hey Hi Hello : (27 June 2020 - 08:20 PM)

chlop juz by mogl reseta jebnac na tym otsie ale nie v8 w 2k22

Hey Hi Hello : (27 June 2020 - 08:19 PM)

mnie niszczy ta administracja od cm nizej

Geram : (27 June 2020 - 07:51 PM)

Aktualna lista banow na stronie mnie niszczy XDDDD

indica : (27 June 2020 - 07:43 PM)

swirki bajerki, widzimy sie za rok dwa strzala

indica : (27 June 2020 - 07:39 PM)

jak odliczysz mi % sam z siebie to nie beda wprowadzane nielegalne przedmioty na serwer

indica : (27 June 2020 - 07:38 PM)

lepiej zarobic ten hajs co 2-3 miechy niz przerwe znowu zrobisz na 2 lata


Zdjęcie

Odbanowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kviku

Kviku

    Zaawansowany Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 208 postów

Napisano 28 May 2020 - 01:22 PM

Moim zdaniem ban na 2 dni to przesada. Notka byłaby w porządku. Facet wie, że bez winy nie jest, a z drugiej strony nie narozrabiał tak bardzo, aby dawać mu bana na tyle dni, na ile dostają typy za klonowanie itemów =D. Bez przesady guys, UB.

 

A co do założyciela tematu się zgadzam, niemalże wszyscy tutorzy zachowują się jakby mieli kija w d*pie za przeproszeniem. Game chat nigdy na tym otsie nie był używany i wątpie, że kiedykolwiek będzie. Na otsie i tak już mało kto gra więc imo na helpie powinny mieć miejsce luźne rozmowy, pod warunkiem, że jakiekolwiek zasady kultury są zachowane. Tyle odemnie, siems.



#22 Ales

Ales

    Mistrz Spamu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1614 postów

Napisano 28 May 2020 - 01:24 PM

ban na spam na PH to zdecydowanie za dużo. wciąż nie wiem czemu ten ots jest tak restrykcyjnie nastawiony do takich rzeczy xD
wystarczyło mu walnąć mute na dobe

dodam że ludzie dostają bana tylko na 3 dni za jakis przekręcik z itemami a za to Smile dostal 2 dni xD

Użytkownik Ales edytował ten post 28 May 2020 - 01:25 PM

Dołączona grafika

#23 krzakuu69

krzakuu69

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Nick w grze:Krzaku

Napisano 28 May 2020 - 01:26 PM

Unban, dac notke, ma ostrzezenie mysle ze go to nauczy ;)



#24 SonGoku

SonGoku

    Doświadczony Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 31 postów
  • Nick w grze:Son Goku

Napisano 28 May 2020 - 01:27 PM

ban na spam na PH to zdecydowanie za dużo. wciąż nie wiem czemu ten ots jest tak restrykcyjnie nastawiony do takich rzeczy xD
wystarczyło mu walnąć mute na dobe

dodam że ludzie dostają bana tylko na 3 dni za jakis przekręcik z itemami a za to Smile dostal 2 dni xD

Bozena Dykiel juz bo sie wymieniłem postaciami xD

Jak dostane ub to ph już będzie wyłącznie dla informacji i pomocy ;)



#25 CM Michal

CM Michal

    Zaawansowany Użytkownik

  • Administrator
  • 142 postów
  • LocationSzczecin
  • Nick w grze:CM Michał

Napisano 28 May 2020 - 01:28 PM

1. Senior Tutor po zakonczonym warnowaniu powinien przyznac notke, muta lub przedluzyc jaila, aby gracz ochlonal. Jezeli to nie pomaga moze kontynuowac notkowanie + mute (Przy 3 notkach ban jest automatyczny). Jezeli pierw poszedl ban bez notki, zwroce na to uwage Senior Tutorowi !

 

2. Spamowales na kanale HELP mainem a potem noob charami, co potwierdzili tutorzy. Jest to widocznie w logach, jak i na screenach nadeslanych od tutorow, wiec nie jestes bez winy. Nie wiem ile masz lat, ale jak trzeba byc inteligentym, ze nie dociera do Ciebie upomnienie slowne " Zmien chat, ten kanal nie sluzy do rozmow" ?! po kiego grzyba drazysz dalej rozmowy na tym kanale i prowokujesz tutorow do tego, aby Cie karali ?. Teraz wychodza placze na forum, bo przeciez nie mogles ustapic.

 

3. Mysle, ze odpoczales przez te pare godzin bana i przemyslisz cala sytuacje. Przyznaje UnBana, ale nie chce widziec zadnych spamow na kanale HELP z twoich kont.

 

Zamykam temat






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych