Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Hey Hi Hello : (07 July 2020 - 09:04 PM)

ch*ja

Geram : (07 July 2020 - 09:01 PM)

naprawia

Hey Hi Hello : (07 July 2020 - 08:59 PM)

ale ten ots to smiech kobieta 100 lvli za potworka ale nie da sie stawic bota bo zabijaja na hita pod PZTEM kobieta

indica : (02 July 2020 - 07:40 PM)

nie ty kalibo

TeHaCe : (01 July 2020 - 04:26 PM)

Pyka ktos w plemiona ?

Geram : (30 June 2020 - 12:45 PM)

Kaliboo powerlifting

indica : (30 June 2020 - 07:40 AM)

kali jest dobrym chłopakiem

Moretol : (28 June 2020 - 03:15 PM)

mow kali xd

Ka Liboo : (28 June 2020 - 11:56 AM)

a chlopie patalogia;D

Moretol : (28 June 2020 - 09:26 AM)

a to co sie dzialo ?xd

Ka Liboo : (28 June 2020 - 09:25 AM)

widząc wczorajsza spinę miedzy graczami i administracja dla mnie koniec ;D

Bayleef : (28 June 2020 - 09:18 AM)

Coś wiadomo o ots czy już koniec?

Moretol : (28 June 2020 - 06:55 AM)

server off?

кαяσℓαנηα : (27 June 2020 - 10:47 PM)

Hey Hi hello, odpocznij na 7 dni.

Hey Hi Hello : (27 June 2020 - 08:20 PM)

chlop juz by mogl reseta jebnac na tym otsie ale nie v8 w 2k22

Hey Hi Hello : (27 June 2020 - 08:19 PM)

mnie niszczy ta administracja od cm nizej

Geram : (27 June 2020 - 07:51 PM)

Aktualna lista banow na stronie mnie niszczy XDDDD

indica : (27 June 2020 - 07:43 PM)

swirki bajerki, widzimy sie za rok dwa strzala

indica : (27 June 2020 - 07:39 PM)

jak odliczysz mi % sam z siebie to nie beda wprowadzane nielegalne przedmioty na serwer

indica : (27 June 2020 - 07:38 PM)

lepiej zarobic ten hajs co 2-3 miechy niz przerwe znowu zrobisz na 2 lata


Zdjęcie

[MAGICZNY LAS]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Vexis

Vexis

    Zaawansowany Użytkownik

  • Administrator
  • 185 postów
  • LocationPoznan
  • Nick w grze:GOD Vexis

Napisano 3 tygodni temu

Jak już zdążyliście zauważyć dodaliśmy Magic Hatchet. JfJMUGd.png do sklepu Hunting Point's

 

 

Przedmiot używamy do ścinania drzew w wyznaczonym miejscu. Jest to w okolicach Elite City.

Można tam wejść raz na 6 Godzin, do tego będziemy potrzebowali Entry Ticket HJ7c23V.png. Można go zakupic w Shop Hunting Point's

 

Z ścinania drzew może nam:

 

Zrespic się losowy potwór:

 

Bee

Insects

Robin Hood

 

Również możemy dostać upominek w postaci exp itemków itd.

 

 

System niedługo będzie też aktualizowany.

 

 

Administracja UnitedOTS.

 


Kontakt do mnie:


DISCORD: Vexis#0644

Gadu Gadu (GG) : 59723601





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych