Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Carnage : (23 January 2021 - 06:45 PM)

i to na SB

Carnage : (23 January 2021 - 06:44 PM)

i informujesz o tym tylko na forum, gdzie nikt już nie wchodzi? xd

GOD Candy : (22 January 2021 - 05:02 PM)

Legendary CandyOTS.pl startuje 29.01.2021r o godzinie 18:00. Zaloz konto juz teraz !

Geram : (11 January 2021 - 03:28 PM)

jak najszybciej

Pysiu94 : (09 January 2021 - 10:44 PM)

A jak odkryć magic city? ;p

Serafan : (06 January 2021 - 09:21 AM)

Dziękuję w imieniu wszystkich grających :lol:

Carnage : (06 January 2021 - 02:09 AM)

Podziwiam za granie na OTS z 10 online :P

Serafan : (05 January 2021 - 06:15 PM)

Musisz uzbierać 100 magic violet (z najazdu w magic City)i wymienic u npc :)

Pysiu94 : (05 January 2021 - 04:15 PM)

Jak zrobić dostęp do Arctic City?

Drutoxx : (27 December 2020 - 04:22 PM)

Fen a co Ty grasz tez na Funie ?

Drutoxx : (27 December 2020 - 03:35 PM)

Test

fenrir : (16 December 2020 - 04:41 PM)

a moze ktos z szanownych (XD) graczy tibijskich chce zamienic przedmioty tibijskie z servera unitedots.fun na unitedots.pl?

fenrir : (11 December 2020 - 03:25 PM)

BUY 10 HOLY SCARAB!!

fenrir : (11 December 2020 - 12:06 PM)

BUY 20 HOLY SCARAB!!

Don Pablo : (08 December 2020 - 11:24 AM)

fenrir, ilosc osob online mowi za siebie XD

Serafan : (08 December 2020 - 09:12 AM)

^_^

fenrir : (07 December 2020 - 12:39 AM)

aktywne granie, zapraszamy

fenrir : (07 December 2020 - 12:38 AM)

jaki zdechlak

Don Pablo : (06 December 2020 - 11:10 PM)

ZDECHLAK OTS

Don Pablo : (04 December 2020 - 10:43 AM)

KLONOWANKO PLEASE


Moretol

Rejestracja: 13 Jan 2013
Poza forum Ostatnio: Wczoraj
http://www.forumots.pl/index.php?/topic/77732-event-17082014/ Zaktualizowano 14 Aug · 0 komentarzy
*****

Statystyki


  • Grupa: Użytkownicy
  • Całość postów: 407
  • Odwiedzin: 8940
  • Tytuł: ~MooRe TOL~
  • Wiek: Wiek nie został ustalony
  • Urodziny: Data urodzin nie została podana
  • Gender
    Mężczyzna Mężczyzna
  • Location
    Tam Gdzie do tej pory
  • Nick w grze
    Moretol

67 Ekspert

Narzędzia użytkownika

Ostatnio byli